2007. augusztus 4., szombat

HEAD

Sziasztok! Ma végre bekerültem én is a Head-es lányok körébe. Kaptam meghívót és nagyon örültem neki! Szinte kezdetektől figyelem a blogjukat, ahogy haladnak és nagyon szerettem volna én is közéjük tartozni. A régebbi munkáim azok már fennt vannak és szerintem ma neki is állhatok az újnak. Tegnap voltam fonalat venni és nagyon elgondolkoztam azon, hogy a DMC új fonalával kéne megpróbálni. Csak attól félek, hogy nagyon csúszós és nehéz vele varrni. Valaki próbálta már? kb 34 féle fonalra van szükségem és min. 2-2 motring, de ahogy nézem a mintát (már ezt csinálom 3 hete, hogy csak nézegetem-nézegetem....... és nem történik semmi) ez a pár szín így kb 17.000Ft lenne. Még át kell rágnom, mert közel nem biztos, hogy elég a 2 motring. A sima DMC fonalam meg már megvan hozzá. Ha valaki varrt már vele akkor írjatok, hogy milyen! Köszi.

2 megjegyzés:

paradipe írta...

Az xszemes.hu-n van egy fórum (DMC az e-bay-ről) amit Xenasi indított. Azt érdemes lenne megnézned mert ő nagyon olcsón tud DMC fonalat rendelni. 100 db-ot 33$-ért+ postaköltség.
Az a lényeg, hogy a rendelésednek 100-al oszthatónak kell lennie.
Szerintem nagyon megéri, majd én is akarok tőle fonalat rendelni, ha már fogyóban lesznek a fonalaim.
Persze ha sürgősen kell, akkor ez a megoldás nem jó, de azért jó ha tudsz róla.

wot írta...

Szia,
milyen új fonalra gondoltál? A magas fényű Rayon fonalakra? Azok tényleg csúszósak, de ha tartasz magad mellett egy tiszta, puha, nedves szivacsot és azon végighúzod a fonalat, sokkal könnyebb lesz kezelni. Én így csinálom az Ice Angelt. Ja, és a szokásosnál rövidebb szálakkal dolgozz, mert különben könnyen kiszőrösödik ahogy áthúzod az anyagon.
Én is időnként előveszem a mintáimat, készleteimet és gyönyörködöm bennük, az is van néha olyan élvezet, mint a hímzés. Ha sokba kerül a fonal, ne vedd meg egyszerre, csak mindig azt az egy-két motringot, amit használsz. Sok hónapra elosztva nem olyan nagy költség, meglásd.